Заява про регламентну виплату


Відповідно до статі 32 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (Закон), для отримання регламентної виплати потерпіла особа чи інша особа, яка має право на її отримання, подає до МТСБУ такі документи:

1. Заяву про регламентну виплату у строк, що не перевищує:

  • один рік з дня настання ДТП (у випадках, передбачених пунктом 4 частини першої статті 43 цього Закону, - з дня припинення членства страховика в МТСБУ) - якщо шкоду заподіяно майну потерпілої особи;
  • три роки з дня настання ДТП (у випадках, передбачених пунктом 4 частини першої статті 43 цього Закону, - з дня припинення членства страховика в МТСБУ) - якщо шкоду заподіяно життю або здоров’ю потерпілої фізичної особи.

2. Документи, що додаються до заяви про регламентну виплату.

Заяву про регламентну виплату заповнює потерпіла особа (власник пошкодженого майна)

У разі потреби долучити додаткові документи до вже відкритої МТСБУ регламентної справи можливо тут або в кабінеті потерпілого. Для цього необхідно знати номер справи.

Сервіс для зручного заповнення форми заяви, додавання додаткових документів, накладення електронного цифрового підпису (КЕП) та відправки до МТСБУ. 
УВАГА! Подання заяви та інших документів за допомогою вищезазначеного сервісу є офіційним способом подання документів до МТСБУ і не потребує дублювання в будь-який інший спосіб (e-mail, пошта).

У зв'язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, з метою оперативного опрацювання вхідної кореспонденції, Моторне (транспортне) страхове бюро України наполегливо рекомендує усім особам, що звертаються до МТСБУ з приводу здійснення регламентних виплат, користуватися послугами електронного зв’язку та надсилати заяви, повідомлення про ДТП та інші документи, пов’язані з проведенням регламентних виплат, за допомогою електронного сервісу подачі документів або на електронну адресу МТСБУ: [email protected]. Звертаємо Вашу увагу, що в цьому випадку надані документи мають бути обов’язково підписані електронним цифровим підписом (КЕП). У разі відсутності такого підпису надані документи будуть розглядатися як такі, що не відповідають вимогам статті З2 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».

Якщо Ви не маєте КЕП, то його можна отримати в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Інформацію про регламенти роботи АЦСК, порядок та вартість отримання послуг КЕП, а також адреси пунктів надання таких послуг, розміщено на сайтах АЦСК. Посилання на ці сайти можна знайти в Електронному реєстрі суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з КЕП.

Якщо ви не маєте можливості підписати документи КЕП, їх необхідно надіслати поштою на адресу МТСБУ: 02653, м. Київ, Русанівський бульвар, буд. 8 . Нагадуємо, що відповідно до вимог статті З5 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», в такому випадку вони мають бути надані в копіях, засвідчених заявником, або належним чином оформленій копії.

Звертаємо увагу! При наданні документів в паперовому вигляді (за виключенням документів, які вже прошиті -  рішення суду, постанова слідчого, висновок експерта, акт оцінки і т.п.) просимо їх не скріплювати у зв’язку з подальшим використанням електронного документообігу. 

Звертаємо Вашу увагу, що на підставі частини другої статті 33 Закону страхувальник, інша особа, цивільно-правова відповідальність якої застрахована, водій, учасник ДТП, особа, яка має право на отримання регламентної виплати (потерпіла особа), зобов’язані сприяти МТСБУ у визначенні (з’ясуванні) причин, обставин ДТП, а саме надати для огляду належний такій особі транспортний засіб або інше пошкоджене майно, повідомити МТСБУ про всі відомі їй обставини та надати для огляду та зняття копій наявні у неї документи щодо ДТП протягом семи робочих днів з дня отримання нею відповідної інформації або документа. Якщо зазначені особи з поважних причин не мали змоги виконати такі дії, вони мають підтвердити це документально.

ВАЖЛИВО!

В деяких випадках МТСБУ може запросити додаткові документи з метою встановлення всіх обставин ДТП, встановити ступінь вини учасників і визначити розмір шкоди.

ПРОСИМО ВКАЗУВАТИ КОНТАКТНІ ДАНІ У ЗАЯВАХ ТА ПОВІДОМЛЕННЯХ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ПРОЦЕСУ ВРЕГУЛЮВАННЯ ЗБИТКІВ!

УВАГА!

У разі надання свідомо неправдивої інформації, МТСБУ може здійснити заходи щодо повернення неправомірно сплаченого відшкодування, відповідно до діючого цивільного законодавства України, а також щодо притягнення до карної відповідальності.

ВАЖЛИВО!

Внесення адреси електронної пошти до форми Повідомлення про ДТП дає можливість доступу до Особистого кабінету Потерпілого – інформаційного середовища, за допомогою якого особа, яка звернулася в МТСБУ за отриманням регламентної виплати з централізованого страхового резервного фонду захисту потерпілих, має можливість відслідковувати стан врегулювання своєї справи, переглядати документи, долучені до справи, та мати можливість безпосереднього спілкування з особою, відповідальною в МТСБУ за врегулювання зазначеної справи.

Після реєстрації справи в МТСБУ на вказану електронну адресу надійде повідомлення, в якому надаватиметься лінк (посилання) на безпосередній доступ до матеріалів справи, а також код доступу до кабінету потерпілого. Зазначений код треба вказувати при вході в кабінет через сайт МТСБУ.

На вказану Потерпілим електронну адресу також будуть автоматично направлятися інформаційні повідомлення про зміну статусу справи та про приєднання до матеріалів справи нових документів.