
1. Провідний експерт (з питань міжнародного страхування «Зелена картка»).
Функціональні завдання :
- Здійснення адміністрування справ за збитками за договорами міжнародного страхування «Зелена картка»;
- Ведення ділового листування із зарубіжними партнерами та страховиками з питань врегулювання страхових випадків у сфері міжнародної системи автомобільного страхування «Зелена картка»;
- Ведення обліку справ в інформаційній системі МСТБУ за збитками за договорами міжнародного страхування «Зелена картка»;
Ми пропонуємо:
- Ринковий рівень оплати праці.
- Щоквартальні премії на основі оцінювання результатів роботи (ІКПЕ).
- Медичне страхування.
- Можливість професійного розвитку в стабільній організації.
Ми очікуємо від кандидата:
- Знання англійської мови на рівні, що дозволяє вести ділове листування із іноземними контрагентами та працювати з нормативними документами мовою оригіналу.
- Досвід роботи за фахом (у страхуванні) не менше одного року (бажано).
- Повну вищу освіту ( економічну, фінансову).
- Уміння працювати з Microsoft Office та Інтернет ресурсами.
- Відповідальності, комунікабельності, уважності, уміння працювати в команді.
- Здатність до швидкого навчання.
Заробітна плата за результатами співбесіди.
2 . Менеджер проєктів.
Функціональні завдання:
- Ведення загального списку проєктів.
- Ведення проєктів щодо розробки або доопрацювання ПЗ компанії.
- Написання специфікацій вимог до проєкту, збирання вимог.
- Написання документації та інструкцій щодо роботи з новим функціоналом.
Ми пропонуємо:
- Ринковий рівень оплати праці.
- Щоквартальні премії на основі оцінювання результатів роботи (ІКПЕ).
- Медичне страхування.
- Можливість професійного розвитку в стабільній організації.
Ми очікуємо від кандидата:
- Наявність досвіду роботи менеджером/керівником проєктів не менше 3 років.
- Наявність досвіду: в управлінні проєктами; розробки проектної документації; ведення звітності по проєктам; збору та аналізу потреб замовника; формального опису специфікацій вимог; опису та моделювання бізнес процесів для впровадження інформаційних систем; роботи з платформами Microsoft, планувальниками задач.
- Вміння аналізувати технічну документацію та працювати з великими обсягами даних.
Заробітна плата за результатами співбесіди.
3.Бізнес-аналітик.
Функціональні завдання:
- Ведення проєктів щодо розробки або доопрацювання ПЗ компанії.
- Написання специфікацій вимог до проєкту, збирання вимог.
- Взаємодія з розробниками, тестування розроблених звітів.
- Приймання виконаних робіт та презентація розробленого функціоналу.
Ми пропонуємо:
- Ринковий рівень оплати праці.
- Щоквартальні премії на основі оцінювання результатів роботи (ІКПЕ).
- Медичне страхування.
- Можливість професійного розвитку в стабільній організації.
Ми очікуємо від кандидата:
Наявність досвіду роботи аналітиком систем або бізнес-аналітиком не менше 3 років.
- Наявність досвіду щодо: участі у розробці/удосконаленні ПЗ; збору та аналізу потреб замовника; формального опису специфікацій вимог; розробки проектної документації; роботи з реляційними БД; опису та моделювання бізнес процесів для впровадження інформаційних систем; роботи з платформами Microsoft, впевнене знання UML та BPMN, вміння складати ERP діаграми.
- Розуміння загальної архітектури будівництва ІТ сервісів.
- Вміння аналізувати документацію з API та працювати з великими обсягами даних.
Заробітна плата за результатами співбесіди.
Резюме надсилати на e-mail: [email protected]