Новини МТСБУ
Якість врегулювання в МТСБУ стала ще кращою: результати опитування отримувачів виплат
22.09.21МТСБУ провело чергове щорічне опитування постраждалих в ДТП, які отримували відшкодування з гарантійних фондів Бюро.
Загальна оцінка задоволеності процедурою врегулювання склала 9,2 бали за 10-бальною шкалою, де 10 – максимально високий бал. В 2020 р. за підсумками аналогічного дослідження оцінка була трохи нижчою – 8,9 балів. Анкетування в телефонному форматі охопило аудиторію в 150 осіб.
Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко прокоментував: «Зворотній зв’язок від споживачів наших послуг допомагає Бюро ставати максимально клієнторієнтованою організацією. Це одне з головних поточних завдань. Регулярно довідуючись про думки людей, що отримують виплати від МТСБУ, ми краще розуміємо які новації необхідно впровадити як безпосередньо в нашій роботі, так на ринку ОСЦПВ в цілому».
Переважна більшість опитуваних (104 особи) поставила МТСБУ найвищу оцінку в 10 балів, подякувавши співробітникам Бюро за допомогу. Процитуємо декілька відгуків:
«Дуже задоволений, що існує така організація, все було оперативно. Всім розповідаю про вас, так як не думав, що в Україні таке можливо».
«Задоволена і сумою, і роботою МТСБУ – все було чітко і про все повідомляли. Обов'язково напишу гарний відгук».
В МТСБУ зазначають, що вперше в рамках проведеного опитування частина зауважень стосувалась неможливості подати всі документи в електронному вигляді.
«Люди все більше переходять до онлайн взаємодії і чекають, що будь-який сервіс є доступним в діджитальній формі. Такі відгуки від страхувальників мотивують нас швидше запроваджувати повноцінне віддалене врегулювання страхових подій в ОСЦПВ», - говорить Володимир Шевченко. Він зазначає, що для цього треба попрацювати з усім ланцюгом дій при врегулюванні та з усіма установами, що беруть участь у процесі: кожна з таких установ (медичні заклади, судові установи тощо) повинна мати можливість видати та прийняти цифровий документ.
Частина нарікань від отримувачів регламентних виплат стосувалась суми отриманого страхового відшкодування.
«Щорічно в опитуванні ми чуємо скарги на те, що виплата зроблена не в повному обсязі, тобто без ПДВ чи з урахуванням зносу. Хочу заспокоїти: МТСБУ завжди компенсує ПДВ, як тільки надані необхідні документи (рахунки СТО-платника цього податку, де сума ремонту зазначена з ПДВ).
Незадоволеність виплатами з урахуванням зносу запчастин – чи не найболючіше питання страхового захисту в Україні, де за оцінками експертів, середній вік автопарку становить 19-24 роки. Тож в багатьох випадках компенсації не вистачає, аби відремонтувати автомобіль. Скажу чітко, що дуже потрібний новий закон «Про ОСЦПВ», бо змінити ситуацію щодо виплат із зносом, як і вирішити низку інших питань, що турбують учасників дорожнього руху, можна лише на законодавчому рівні. Страховики давно запропонували внести до нового законопроєкту норму щодо необхідності відновлення пошкодженої автівки до того стану, в якому вона була до аварії», - каже Володимир Шевченко.
ДІЯЛЬНОСТІ
СТРАХОВИКІВ ПЕРЕГЛЯНУТИ